onsdag 2. desember 2009

Lange halmstrå og vind

I dag hadde Lag 1 trening på Orre ( og noen hadde konsert i friluftshuset) Vi var 7 stk som møtte opp. De tre siste la seg ut for oss fire som var først og så byttet vi på det når vi hadde funnet dem. For engangs skyld var det både vind og oppholdsvær.

Storm var første mann ut. Han var fryktelig opptatt av å snuse på bakken og lete etter spor under transportetappen ut i terrenget, så jeg ble litt bekymret for at han skulle spore for mye. Men det var å ta sorgene på forskudd.
Like etter at vi hadde startet for Storm langt avgårde og fant Frode. Han fikk masse kjekk julepølse hos Frode og hadde ikke vist antydning til å ville finne meg. Jeg måtte lete litt før jeg fant dem.
Så bar det videre. Storm jobbet bra og fant også Trond( også han med julepølse :-))Han måtte jobbe litt mer og søke mer for å finne Trond. Etter dette gikk det en stund før han fant Paul. Han virket nesten som han hadde skrudd av og gitt opp å finne flere ( gikk helt oppi bena på oss) før han plutselig tok av gårde og søkte opp Paul. Når jeg var på vei bort til Paul klarte jeg springe på ett halmstrå slik at jeg fikk det inn i øyet (ikke særlig behagelig) Og nei jeg krøp ikke , halmstrået var kjempelangt og enormt stort.
Alle hundene var flinke og fant oss alle sammen. Aud og jeg må lukte veldig godt, for vi ble stadig vekk funnet først. (eller kanskje det var fordi vi var de eneste damene på treningen i dag)

Ingen kommentarer: