søndag 25. desember 2011

Julepresanger

Når "mormor" og "morfar" endeling kom i går kveld, klarte jeg endelig få stjålet meg en gave fra haugen under juletreet.("morfar" er ikke like flink som mor til stenge foran treet). Og vet dere i den pakken var det baconpølsebiter og ett nytt bånd. Jeg er ganske flink til å pakke opp presanger. I år fikk jeg bli med på det, siden det bare var mor, "mormor", "morfar" og meg. Det var utrolig gøy. Jeg hjalp både mor og "mormor" med å pakke opp deres presanger. Og så var det jo masse presanger til meg og. "Morfar" kastet papiret over til meg så jeg kunne rive det i stykker. Mor mente det så verre ut i stua etterpå enn om det hadde vært 10 2-åringer der og pakket opp gaver. Nå går jeg og legger meg nede i gangen. Det er fryktelig slitsomt med jul, selv dagen derpå.

Mvh

Mesteropp-pakkeren Storm



PS. Mor ble kjempesinna når jeg stjal bacon-dadlene mens hun var i dusjen.

Ingen kommentarer: