fredag 6. januar 2012

Stakkars meg...

I dag dro "mor" meg med til Marita-dyrlege. Bare fordi jeg haltet litt på tirsdag,(og ikke har villet legge vekt på venstre bakfot de siste ukene).
Der fikk jeg masse godbiter og kos (mor sier at kosen egentlig var undersøkelse) før de fant fram den dumme sprøyta. Jeg forsøkte å sette meg mellom et skap og en skrivepult for å slippe, men det gikk ikke. Mor holdt meg litt i skjegget og vips så var jeg dopa ( jeg har visst blitt tilnærmet eksemplarisk hos dyrlegen jeg nå) Mens jeg sov sjekka de meg opp og ned og barberte vekk litt pels her og der, så  tok de blodprøver og røntgen. Dyrlegen fortalte mor at jeg hverken hadde skader på leddbånd, korsbånd eller sener. Røtgenbildeneav knær, hofter og rygg var også fine, og borelia/blodparasitt-prøven var også fin. Da ble mor glad. Jeg er litt sur, for jeg må visst holde meg i ro og ikke springe så mye de neste 14 dager og tablettene jeg skal spise synes jeg det er dårlig gjort at mor har gjemt i kjøleskapet, for de luktet så godt.

Mvh
 Sure-Storm

PS. Mor har lovet meg litt grus/asfaltspor og sånt fremover(Dyrlegen sa også at det var greit)



Ingen kommentarer: