søndag 6. desember 2009

Kurs for stedfortredende OL

I helga har jeg vært en tur i Oslo på kurs for Stedfortredende Operativ ledere i NRH. Storm var på ferie hos mor og far imens. Han hadde stort sett oppført seg fint, med unntak av litt julekakespising rett fra fatet og noen forsøk på å dra min far ut av sofaen(når han hvilte middag) etter buksebenet.
Nå ligger han strekk ut på sofaen fullstendig utslitt etter en travel helg hos "mormor" og "morfar".

Helga var interessant, med mange gode og engasjerte forelesere. Jeg lærte ett og annet, men er glad jeg har mye erfaring med ettersøkning og KO-arbeid fra før. Tror ikke jeg hadde følt meg trygg som stedfortredende OL med bare dette kurset. Er jo litt vanskelig å påstå det, siden jeg ennå ikke har vært gjennom hele hundeførerutdanningen til NRH. Men ut fra det jeg har lest meg til, så er det ikke veldig mye om rent KO-arbeid i den.

Ingen kommentarer: