mandag 13. desember 2010

Dumme bråkemennesker...

Nå har de begynt med det bråket sitt igjen. I dag like etter at mor og jeg kom hjem fra tur og bilkjøring ( mor gjorde viss noen ærend hun, men jeg satt bare i bilen jeg) så begynte de med bråket sitt igjen. Jeg har ikke hørt sånt på nesten ett år nå. Og jeg liker det ikke nå heller. Mor sier at det faktisk er ulovlig å lage sånn bråk utenom nyttårsaften. Først stod jeg i vinduet og bjeffet jeg litt mot lyden, så måtte jeg ut på terrassen og sjekke. Da jeg ikke fant ut av noe der, klarte jeg overbevise mor om at vi måtte ta en tur ut. Men lyden var borte da også. Jeg fant den iallefall ikke igjen. Så nå har jeg gått og lagt meg på plassen min under trappa for å slappe av.
Mor sier at jeg ikke ble fullt så stressa i dag, som det hun har sett tidligere og hun var visst ganske fornøyd med at jeg ville ut for å undersøke hvor bråket kom fra. Og at jeg roet meg ned med en gang vi hadde vært ute og sjekket.

Hilsen
Nyttårsrakett-hateren Storm

PS. jeg fikk snop i adventskalenderen i dag. Så nå har jeg snust flere ganger på alle pakkene som var igjen for å se om det var flere jeg kunne tigge meg til å få.

1 kommentar:

John sa...

Tror du skal være glad for at du ikke bor på Ålgård da Storm, for her er det nyttårsraketter hver kveld fra kl åtte til halv ni under Kongeparkens adventsfeiring... Det er imidlertid en glimrende miljøtrening frem mot nyttår for de som ikke trives med raketter... :-)