søndag 5. desember 2010

Ut, inn, ut, inn.

Jeg tror mor er litt irritert på meg nå. Det ene er visst fordi jeg prøvde å skru på TV'n mens hun var på do. Når hun kom tilbake ble hun fryktelig sinna på meg. Skjønner Dere hvorfor hun ble det? Jeg lå jo fint på teppe foran TV. Det er mulig at det er fordi fjernkontrollen til noe hun kaller dekoderen ikke virker lengre etter at jeg forsøkte å bruke den.

Ellers så har jeg vært ute i hagen og lekt i snøen for meg selv i mange timer , i tillegg til at vi har gått en god tur sammen med Gismo og Anne-Lise. Nå vil ikke mor lukke meg ut i hagen flere ganger sier hun. Men jeg kan vel ikke for at når jeg nettopp har gått ut, så vil jeg inn igjen. Jeg vil jo helst at mor skal komme ut og leke med meg da. Egentlig burde mor være fornøyd med at jeg vil være ute og leke i hagen alene( og det tror jeg hun er). Hun må jo forstå at jeg vil inn og hente leker eller henne hvert 3 minutt nå i kveld, de er jo tross alt ingen barn i akebakken å stå å kikke på lengre. Men jeg tror hun synes jeg er litt masete.

Hilsen snøelskeren Storm

1 kommentar:

Anonym sa...

Å du Storm, du er griseheldig som har hage. Her i Blærum må jeg ut i bånd hver gang. Det hender jeg tar en shortcut over balkongkassen for å hilse på Oscar og kjærestene men da blir mor grisevill.....
Finner du mus i snøen? jeg leter hele tiden og det er sååå mye spennende lukter under snøen.
Mor lurer på om hun skal leie meg ut til NRH avd Blærum.
Det hadde vært noe for en snusegutt.

Hilsen
Tommy the Poodle