fredag 3. desember 2010

November

November var plutselig over. Og nei, jeg har ikke tatt pause fra treningen etter C-kurset var over.
Jeg har også stort sett vært flink og rundert eller trent momenter i runderingen på de fleste treningene siden også. Jeg har innsett at det er dette Storm og jeg må trene på + lydighet (til Appellen), selv om jeg synes det er veldig kjekt å trene spor innimellom. (Vi har gått ett par spor der vi har trent på gjenstander i spor)

Utenom trening så har Storm startet med opp med allergivaksinering. Nå er vi snart ferdige med opptrappingsperioden av medisinen og han har hatt mindre og mindre allergiske reaksjoner for hver gang vi har satt sprøyter. Nå er det bare hver 14. dag til opptrappingen er ferdig og etter det forsetter vi med en sprøyte i mnd.

Vi har trent på mye av det samme som før C-kurset, men har også trent inn en påvirkningslyd "Tsj". Litt overvær med melding har vi også trent og sist var på onsdag på Orre.

Da fant Storm Paul og Morten. Frem til han hadde funnet den første figuranten var søkte han hele tiden støtte hos meg. Det var bare litt trekk og ikke særlig vind. Jeg har sett at Storm da forsøker å finne spor for å finne figurantene. Det fant han ikke nå og det kan ha vært med på at han var litt rar i starten. Han meldte fint (riktignok med løsbitt) og var storlig begeistret over å finne Paul som ikke har vært figurant for han på lenge.

I runderingen har vi mye å jobbe videre med både Storm og jeg. Storm tar blant annet all lyd, sambandsprat og annet fra midtlinja som innkalling. Dette må jeg være spesielt obs på når vi trener passeringer, og for eksempel også komme ut til han og figuranten el.

Ellers så tror jeg han har særdeles dårlig korttidshukommelse, men jeg synes vi likevel sakte men sikkert kommer videre og får til mer og mer.

Ingen kommentarer: