mandag 9. mai 2011

Monstertopper og meldinger

I dag har jeg vært på "skredderverksted" hos mor igjen. Som vanlig hadde jeg flere UfOer å gjøre ferdig. Men jeg har startet en ny. Jeg har klipt meg en monster-topp. Håpet er å sy den ferdig i løpet av uka, men planene mine pleier sjelden bli helt som jeg tenker.

Men før jeg dro til mor gikk Storm og jeg tur med Anne-Lise og Gismo på Dale. Mens vi ventet på dem fikk Storm seg en lydighetsøkt. Vi fikk trent både enkeltdekk med skjult fører, fri ved fot, apport og innkalling. Storm var langt fra fokusert, men gjorde en grei jobb likevel. Når vi var nesten ferdig med turen sendte vi Anne-Lise og Gismo avgårde ut i skogen og opp på noen steiner. Storm fikk på seg trekant og fastbitt. (Han begynte å logre og svinse rundt bena mine med en gang han så fastbittet, så han var tydeligvis veldig klar for en liten treningsøkt) Storm meldte først fint med løsbitt og deretter med fastbitt. På første meldingen klatret han opp på steinen. Neste gangen(Anne-Lise flyttet seg) så stod han en liten stund og så opp på dem før han plukket fastbittet og kom inn med det. Godt fornøyd med dagens tur :-)

1 kommentar:

Snuskebassa sa...

Bare pass på at vi får se monster toppen din på torsdag!! :-)
Gleder meg!