lørdag 29. november 2008

Juleverksted handler jo ikke om hjul.....

I dag har jeg vært med på juleverksted hos "mormor". Det var ikke spesielt mange hjul der, men en hel masse unger som ville hilse på meg og en liten hissig Gismo (Wheaten terrier) som ikke ville dele godbiter med meg enda jeg både er eldre og sterkere enn han. Gismo og jeg lekte fint vi i bak-hagen helt til noen kom ut og kastet godbiter til oss. Da ble han ganske opptatt av at jeg ikke skulle ta godbitene hans.
Når alle folkene og godbitene forsvant inn igjen så hadde vi det like kjekt igjen. Vi har det gøyest uten alle de menneskene vi to.
Før vi kom til "mormor" var vi og hentet Øystein og Einar. Vet dere hva, de hadde kjøpt hele 5 griseører til meg som bursdagspresang. Gjett om jeg var fornøyd.

Hilsen
Storm

Ingen kommentarer: