fredag 6. mars 2009

Undervanns-søk

Storm har begynt å trene slik at han kan utkonkurrere Norsk Folkehjelp Sanitet og undervannskameraen dems.
Tidligere har jeg kastet godbiter i bekker eller vannskålen til Storm for å få han til å drikke litt vann. I dag trakk han den litt lengre.
Vi var på tur på Dale, og når vi kommer til badevika, så pleier han bade og løpe/svømme etter pinner jeg kaster. Jeg er ikke alltid like heldig med valg av pinner, noen synker. Da pleier Storm dykke ned der de forsvant og ta dem opp. I dag valgte jeg altså noen synkepinner. Storm så ikke hvor den landet, og gjorde først ett lite dykk for å finne den, men uten hell. Han vandret så rundt/svømte og snuste etter den i vannet. Dette holdt han på med i nesten 5 minutter før han ga opp og kom inn igjen til meg. Jeg hadde da forsøkt på alle vis å få kontakt med han for å få han inn, uten hell.
Men skal han utkonkurrere Folkehjelpen, så må han nok trene enda mer. :-)

Ingen kommentarer: