fredag 29. mai 2009

Brukt frityrolje mm...

På onsdag hadde mor forening. Og når jeg endelig fikk komme inn igjen, så var jeg ganske så fornøyd med det. Mor satte døra til hagen åpen og lot meg gå litt inn og ut. Og vet dere hva. Høyt, høyt oppe ( slik at hun ikke trodde at jeg fikk tak i det) hadde hun satt en skål med god, kald (brukt) frityrolje. Den luktet helt fantastisk, så jeg måtte jo bare klatre opp og balansere litt for å få tak i den. Den smakte alldeles fortreffelig. ( Mor trodde at jeg drakk vann fra vannskåla på terrassen hun)

Hun var ikke helt blid når hun fant meg glinsende blank og fin i skjegget. Og jeg ble etterhvert litt kvalm og dårlig i magen, så jeg tror neppe jeg gjør det igjen uansett hvor godt det smakte.

Det mor var minst fornøyd med var at jeg akkurat var blitt god i magen min igjen og så fikk hun en våkenatt igjen. ( tror hun var ganske sur og trøtt på jobb i går)

Hilsen frityrkongen Storm

Ingen kommentarer: