tirsdag 5. mai 2009

Gjerder

Vet dere hva. Nå har vi gjerde rundt hele hagen. Og mor har sørget for at hekken er så nær gjerdet at jeg ikke kan hoppe over hekken for å tisse på den fra andre siden. Hun må da forstå at jeg ikke kan tisse midt på plenen vår. Der ligger jeg jo og gnager på bein og sånt. Men jeg har funnet en annen løsning. Dersom jeg går helt inn til gjerdet på den andre siden, mot den andre naboen, da kan jeg tisse mellom de små piltetrærne som skal bli hekk der og inn i den naboen sin hage. På enden av hagen hadde "morfar" vært sååå snill og laget ett fint hull under gjerdet til meg slik at jeg kunne krype ut. Men vet dere hva mor gjorde? Hun la masse store steiner der. Dårlig gjort altså. Hun har jo lært meg at vi skal krype under gjerder og ikke hoppe over dem.....

Mvh
Storm

Ingen kommentarer: