tirsdag 3. august 2010

"mormor" har flyttet inn i datamaskinen

I dag flyttet "mormor" inn i datamaskinen. Hun snakket iallefall til meg fra den. Og så var det ett bilde av henne på den helt til mor trykket på en knapp. Jeg måtte sette meg oppi fanget til "mor" for å se om jeg kunne komme inni til henne. Men vet dere hva? Plutselig forsvant både stemmen hennes og bildet. (Det var etter at "mor" hadde trykket på knappen) Da fant jeg ut at det var lurt å lete etter "mormor" i hele huset, men hun var ingen steder. Litt rart det der, for jeg hørte jo stemmen hennes kjempegodt.

Kan tro " mor" har blitt kjempeflink til to ting. Hun har blitt kjempeflink til å bli med meg å leke når jeg kommer og dytter i henne med lekene jeg finner (Hun tror jeg ikke finner dem når hun gjemmer dem) (red. anm. "mor" gjemmer dem helt bevisst på steder han kan finne dem). Og så har jeg funnet ut en annen ting som virker godt for å få henne til å leke. Jeg legger meg ned foran henne og logrer og ser på henne helt til hun kommer og blir med meg. ( Noen ganger er hun veldig ukonsentrert og da må jeg vente ganske lenge på at hun skal skjønne hva hun skal gjøre)

Hilsen Storm

PS. Jeg har funnet ut at det egentlig er ganske gøy å springe ved siden av sykkelen, men ikke si det til mor. Jeg later fortsatt som at jeg ikke vil akkurat i det vi går inn i garasjen til sykkelen, sånn at mor må dra litt ekstra i båndet. Jeg logrer bare med halen litt og tar frem ørene når jeg ikke tror hun ser det mens vi sykler.(Det er når det går fort)

Ingen kommentarer: