søndag 1. august 2010

som eier så hund ....

En jeg kjenner påpekte for en liten stund siden at hunden min hadde personlighet, men at det ikke var så rart for det hadde jo jeg også.
Dette har jeg ikke akkurat tenkt så mye på før, men da ble jeg sittende og tenke på dette mens jeg var ute og kjørte.
Jeg kom fram til at Storm og jeg har ganske mange likhetstrekk:
- vi er begge fryktelig stae når det er noe vi ikke vil gjøre. Og setter oss rett ned og sturer da..
- begge to hører ikke etter på hva andre sier viss vi er opptatt med noe vi synes er spennende.
- vi lar oss ikke lokke til å gjøre hva som helst for en leke, men mat derimot dersom vi er virkelig sultne...
- Vi viser tydelig dersom vi ikke er fornøyde.
- Noen ganger kan vi synes at helt vanlige ting kan være skumle og andre ganger er det ingenting som er skummelt
- vi synes ikke at det er nødvendig at det er over 20 grader når det er strålende sol, da liker vi oss best i skyggen.
- Vi jobber best når det er kaldt.

Og en hel rekke andre store og små ting som jeg ikke har sett selv enda. Så det stemmer nok ordtaket, som eier så hund...

Ingen kommentarer: