mandag 11. april 2011

UfOer, døde symaskiner og "morfar"-spor

Etter litt mas fra noen av mine "ikke-hundevenner" blir det noen innlegg som ikke bare omhandler hundetrening.
I dag hadde vi månedens skredderverksted. I håp om å bli ferdig med en ny treningsvest jeg syr, møtte jeg fram hos mor litt tidlig. Bare for å oppdaget at symaskinen min kun ville lyse. Etter litt skruing fra både min og fars side ville den fortsatt ikke virke. Den skal få havne på symaskin-kirkegården. Så nå er jeg uten symaskin til jeg for eksempel arver mors.
Mens jeg ventet på tur på å få bruke en av de andre symaskinene gikk Storm og jeg ett 4,5 timer gammelt spor som far hadde lagt ut for oss tidligere på dagen. Han har virkelig talent som sporlegger. Det skal jeg jammen benytte meg av i påsken.
Ellers så har jeg funnet ut at jeg kanskje bør bli ferdige med endel UfOer før jeg begynner på nye prosjekter. For å nevne noen : en halv tunika, en topp med spøkelser, sommerbukse, samt diverse reprasjonsUfOer.

Ingen kommentarer: