onsdag 22. april 2009

"Morfar" bygger gjerde til meg :-)

"Morfar" bygger gjerde til meg rundt hele hagen. Jeg er ikke sikker på om jeg liker det helt, for med det gamle gjerde kunne jeg hoppe over og hente godbitene til nabohunden. Det tror jeg ikke jeg klarer lengre. Men det kjekke med det er at da slipper jeg å ha på det dumme båndet som hekter seg opp i trærne mor har i hagen.
I går var "mormor" og "morfar" med i hagen vår. Det var kjekt. " Mormor" hadde masse godbiter med til meg. Men så tok mor meg inn og satte meg i kjelleren. Det var ikke kjekt. Jeg kan ikke forstå at jeg ikke kan få lov å dra "mormor" i genseren for å få henne med å leke. Og jeg ville bare hjelpe til, selv om de mente jeg bar gjerdestolpene i helt feil retning. Kunne jeg vite at de skulle være i den andre enden av hagen?
Mor gleder seg iallefall til gjerdet er ferdig. Hun sier at da kan hun ligge i hengekøya å se på meg leke uten å få ett tau rundt halsen.

Hilsen Storm

PS. Jeg skulle ønske vi fikk ett svømmebasseng også, for det er litt varmt noen dager nå....

Ingen kommentarer: