onsdag 29. desember 2010

Jul

Selv om mor har hatt det travelt med juleselskaper, så har vi ikke ligget på latsiden. Hun har dratt meg med ut på skiturer og turer. På en av turene kom hun til å slippe en ski nesten i hode på meg. (jeg tror ikke hun mente det) Jeg holdt meg litt ekstra langt vekke fra skiene etter det. Jeg har fått masse pakker til jul. Mange flere en mor. Og nesten alle inneholdt leker eller mat.
Vi har øvd masse på noen ting jeg synes er ganske kjedelig. Vi har øvd på å ikke røre julepynten til mor. Hun må nå forstå at jeg synes at den ene engelen som lukter kanel er veldig kul. Og så har vi øvd på å ligge stille, lenge. Det siste blir jeg ganske trøtt av, så jeg sovner tilslutt.
Mor har kastet ut juletreet. Det tror jeg var ganske lurt, for jeg vet ikke hvor lenge til jeg hadde klart å la vær å tisse på det.
Og så har jeg hatt det ganske travelt med å finne igjen Gismo når vi har vært på tur. Han skal absolutt finne rådyr og harer og slikt. Jeg kan ikke forstå at han gidder springe etter sporene dems, de har jo ikke godbiter i lommene.

Hilsen Storm

Ingen kommentarer: