onsdag 13. juli 2011

Hva hadde sporleggeren i kaffen sin i dag tro???

I dag har vi gått ett morsomt spor etter John. Jeg ville ha ett spor på barnåler og med gjenstander. Det ble ca 2,5 timer gammelt før vi gikk det. (vi fikk ikke begynt før 21.20). John sa at jeg ville få meg noen overraskelser i sporet. Jeg fant en gul sløyfe i skogen som det sto"Do not pass, police" eller noe sånt på. Storm hadde for lengst funnet sporet og satt å peip når jeg fikla med sporselen og sporlina. Endelig kom vi avgårde, over en sti, så en vinkel og vi fortsatte langs med stien. vi fant en gjenstand (en metallsluk). Dette var den eneste han ikke plukket, men bare snuste på. Han plukket resten, men bar dem med seg litt fram i sporet og så slapp han dem. Når jeg så sa; "neimen ka du har funnet" så la han seg ned ved siden av dem. Så vi er på vei med gjenstandene tror jeg. Det var jammen godt John hadde sagt det han sa før jeg startet, for jeg hang bare etter Storm der han gikk uten å reagere og begynne å tenke når han gikk litt rart. Vi gikk slalom mellom trærne, i ring og i krappe vinkler og slake vinkler. Ett sted så Storm helt forvirret ut og virra fram og tilbake og ble stående litt stille. Til slutt fant vi John bak ett tre.
John fortalte at han hadde gått litt slalom mellom trærne mm.+ i åttetall og der Storm oppførte seg rart og virket helt forvirret, hadde han tråkket opp ett felt på 2x2 meter med fotspor tett i tett. Jeg tror både Storm og jeg storkoste oss med sporet.Takk John for ett gøyalt spor, med det jeg trengte å trene på.

Ingen kommentarer: