onsdag 19. august 2009

Hvem har byttet ut hunden i bilen min?

Da Storm fikk lufteturen sin rundt bygget på jobb i dag lurte jeg nesten på om noen hadde byttet han ut med en ferdig oppdratt hund.
Ikke bare gikk han fot ( og ikke bare "i nærheten av fot") rundt hele bygget (ca 400 m), men da jeg stoppet for å snakke med en dame på veien satte han seg fint ned på plass ( helt av seg selv)og satt å så opp på meg under hele samtalen.
Men det varer vel ikke ut dagen før han kommer med litt "fjortisoppførsel" igjen. Det kan umulig være sant at han har tenkt å oppføre seg fint og veloppdragent hele tiden....

Vi fikk også lagt inn litt miljøtrening på en minigraver og en liten traktor som han klatret oppi med logrende hale og så forventingsfullt på meg for å få en halv frolic i belønning. (Han spiste den med like stor entusiasme som om han hadde fått ett digert kjøttbein, så det var tydeligvis god nok belønning)

Ingen kommentarer: