søndag 7. desember 2008

Nok en søndagsrundering....

Jeg møttte Ritva i dag på Sviland, og etter at vi hadde gått en tur, så kom også Johannes. Han tilbød seg å være figurant, så da fikk Storm og jeg oss en treningsøkt. Takk for hjelpen Ritva og Johannes.
Ritva og Johannes la seg ut ( uten samband).
Storm var kjempeklar og for ut, nesten før jeg hadde sagt runder. Han tok ett fint slag ut på venstresiden og ville springe over på høyresiden men jeg hanket han inn og sendte han på ny på venstresiden for han hadde ikke funnet Ritva. Denne gangen fant han henne. Han passert fint og for som en rakett over til Johannes.
Han sprang fine lange slag, men på Ritvas side der det ikke var vind, fant han spor. Han fikk totalt 8 slag før vi ga oss.
Siden vi ikke hadde samband, så var jeg litt kjapt til å rope han inn fra Johannes. På ett av slagene så sprang han tilbake samme vei som han hadde sprunget ut på.
På denne treningen passerte han meg fint, og til og med på rett side. ( ikke som sist søndag, når han en av gangen passerte midlinjen ett annet sted en der jeg var.) Ingenting i veien med søksviljen iallefall.

Ingen kommentarer: