søndag 16. august 2009

Jeg tror ikke mor er like glad i regn som meg...

I dag har vi vært på tur på Sele. Vi gikk ikke så langt som jeg kunne tenke meg. Tror ikke mor syntes det var like gøy som meg at det regnet sidelengs og blåste så mye at sjøen kom helt over moloen i Sele havn.
Men jeg syntes nå det var veldig kjekt jeg. Så kjekt at jeg måtte gjøre en masse hopp og sprett og krumspring og logre masse med halen for å prøve å få mor til å skjønne at dette var gøy.
Men det nyttet ikke.. Og vet dere hva; hun ble litt sint for hun mente at jeg forsøkte å dra henne overende.
Jeg mener nå at hun burde visst bedre enn å gå tur med meg ett sted jeg må gå i bånd i slikt gøyalt vær.

Har dere forresten sett de fine bildene "mormor" har lagt ut av meg her. Jeg har funnet ut at dersom jeg ikke blir redningshund, så kan jeg jo bli skogsarbeider, for jeg er utrolig flink til å rydde vekk trestammer for "morfar".

Hilsen en Stormglad Storm

Ingen kommentarer: