onsdag 2. september 2009

Lydighetstrening

I dag gikk lydighetstrening noe bedre enn sist gang. Også i dag møtte vi Anne Lise og Gismo for å gå tur først. Det har visst litt en rutine det. Apporteringstrening gikk bra. Kommandoen har visst blitt "Hent-Takk" sånn litt ufrivillig. Egentlig hadde det vært greit å få skiftet til apport, men har ikke helt for meg hvordan jeg skal få det til. Storm satt også fint på plass og holdt fast, mens jeg sto og pratet med de andre og Gismo stod og hoppet ved siden av. Tror muligens at Gismo har en positiv virkning på Storm når det gjelder å gjøre enkelte øvelser.

Tror jeg må bruke mer tid på fri ved fot fremover, for det er det vi er dårligst til. Jeg liker ikke øvelsen noe særlig og synes den er kjedelig, så det smitter nok over på den lille svarte ulldotten. Så jeg skal trene på at fri ved fot er gøy framover.

Ingen kommentarer: