søndag 13. september 2009

Tjørn, dykker og sol....

Hmm. Det er tydeligvis litt travelt på jobb, siden jeg ikke har klart å oppdatere loggen min siden september. Nå husker jeg jo ikke alt vi drev med denne helga. Men vi trente iallefall på Kjetil i vannet. Storm synes det var litt sånn passe skummelt med en mann med maske og slikt, men han hadde jo pølsebiter så han gikk nå helt bort til han. Da han tok på se alt og dukket under før vi skulle gå videre, hoppet Storm uti og forsøkte å finne han igjen. Han svømte rundt over ryggen til Kjetil. Når de på siste runden skulle søke etter han under vann, så er jeg usikker på om Storm fikk ferten av han eller om jeg rett og slett overtolket signalene. Når Kjetil så fikk beskjed om å komme opp og belønne ved hjelp av en trykkluftsfløyte under vann, ble Storm fryktelig opptatt av lyden som han ikke skjønte hvor kom fra.

Ingen kommentarer: