torsdag 3. desember 2009

Og jeg som trodde alle pakkene var til meg...

I morges da jeg fortsatt lå og sov kom mor med en av pakkene fra pakkekalenderen og la den foran meg. Jeg ble så jublene glad at jeg begynte å logre før jeg i det hele tatt hadde fått søvnen ut av nesen og øynene. Je prøvde å pakke opp, men mor måtte hjelpe meg. Etter litt strev fikk vi av papiret. Og vet dere hva som var inni. Engangskluter til vinduene. Jeg måtte sjekke papiret nøye etterpå for å se om det ikke var noe mer inni. Jeg ble litt skuffet, men mor ble glad. ( mor sier at jeg gikk fra å logre, til å se fryktelig skuffet ut) Dette var nok en av de pakkene som jeg skulle dele med henne. Hun sier at når hun får engler nok på sin kalender så skal hun dele pengene med meg. ( men penger kan jo ikke spises)

Hilsen en litt skuffet Storm

Ingen kommentarer: