lørdag 9. april 2011

NRH-fri lørdag

I dag er jeg litt sur på mor, for vi har ikke vært på trening i det hele tatt. Det eneste jeg fikk var ett 7,5 timer gammelt spor (som jeg selvfølgelig fant og gikk) Midt i sporet måtte jeg sirkle i en stor sirkel før jeg fant fortsettelsen. Mor sier det hadde vært noen der og hugget trær etter at hun la ut sporet. Jeg har forresten vært på tur med "morfar" også i dag, men det er jo ikke NRH-trening. Hvordan i all verden kunne mor tenke at det var greit at hun dro på tur til Randaberg (uten meg)?
De som mor var på tur med syntes hun burde bli flinkere til å blogge. Det er jeg helt enig i. Vi har jo gjort en hel masse siden sist hun skrev noe her. Men nå skal mor få skrive litt fra den derre turen sin i dag da.
Hilsen en litt sur Storm


Ja i dag har jeg altså hoppet over treningen og fått meg en shopping/sightseeing -tur i Randaberg. For dere som tror at Randaberg er gjort på en halvtime, så tar dere grundig feil. Vi klarte bruke en hel lørdag og fikk med oss både 5 høns, sandstrender, kafebesøk, brannmenner uten klær og en stor flott hagestue (som ikke har fått seg tak enda). Her er noen bilder fra turen: Begynners

1 kommentar:

Turid sa...

Ja det var kjekt. Men Fem Høns er en butikk som ikke skrives 5 høns. Brannmennene vet jeg ikke helt hvordan havnet opp i denne turen. Men på vår guida kjøretur bygda rundt var det på et vis disse brannmennene som fikk mest oppmerksomhet. Og havestuen tenker jeg det kommer bilder av i avisen når den er ferdig.