søndag 24. april 2011

Rundering på Tjørn

I dag (lørdag) har vi trent på Tjørn.Storm fikk to økter med rundering. Første økta med bare funn og melding. Blant annet fikk han to slag der han meldte på gruppe (der den ene figuranten var ny for Storm (Ketils samboer) ). Denne første økta gikk bra. Storm gikk fint ut, og meldte fint, (litt på avstand på gruppa) og hadde bra fart både ut og inn. På vei tilbake fra runderingsløypa til hytta tror jeg han kvittet seg med mesteparten av alt det rare mor hadde gitt han på hytta, for han var på do 5 ganger.
Etter en lengre lunsj med pølsegrilling fikk Storm en økt til. Han virket daff allerede når vi gikk opp. Morten og Ketils samboer hadde lagt seg ut på forhånd. Jeg ville ha to blindslag og resten funn (jeg begynte med funn. Storm hadde god fart ut på de første slagene, og hadde fine blindslag (han så til og med ut som han sjekket ut bak noen store steiner på blindslagene, som om han lette etter figurantene (og dette var ikke steiner fig. hadde gjemt seg bak sist økt)
Men han hadde litt tull med noen av meldingene, der han slapp på vei inn. Han var merkelig nok flinkest på meldingene på Ketils samboer (jeg husker ikke navnet) som var ny figurant for han.
Jeg vet jeg snakket mye mer til han på den siste økta enn den første. Hvor er "gaffa"-tapen når jeg trenger den? Og han virket faktisk sliten både på slutten av økta og på vei tilbake etterpå, selv om jeg passet på å vanne han underveis.
Han var forresten flink til å ikke la seg distrahere av vann/snø og andre bademuligheter i begge øktene. Veldig fornøyd med det, siden dette har vært vanskelig tidligere.

Ingen kommentarer: