onsdag 22. oktober 2008

"Bø Dagmar" (sitat fra Storm)

I dag var vi på trening i Hålandsskogen. Selv om Storm og meg var først ute, var det blitt ganske mørkt inne i skogen. Dermed kom lyset han har fått i halsbåndet godt med. Storm fikk 4 slag + 2 fine og lange, men ikke planlagte tomslag. Han fikk påvirkning fra Kristin og sprang først ut på ett fint tomslag til høyre for henne, så på ett fint tomslag til venstre for henne. Deretter fikk han en ny lydpåvirkning og sprang rett på henne. Så hentet jeg han inn og Kai Erik holdt han for meg, slik at jeg fikk trent på passering. Han sprang fint ut på andre siden og fant Dagmar uten påvirkning. Hun reiste seg i det han kom og han skvatt litt, men gikk bort til henne uten reservasjon likevel. Så hentet jeg han inn og Kai Erik hjalp til med passeringen. Storm sprang bra ut og fant Kristin uten påvirkning denne gangen. Jeg hentet han, og han gjennomførte nok en fin passering og for ut til Dagmar. Han hadde tydeligvis "listet" seg inn på henne, for hun oppdaget han ikke før han plutselig stod bak henne og pustet henne i nakken. Tipper hun sikkert skvatt litt. (Kanskje han tok igjen for det første slaget :-))

Jeg valgte å avslutte der, siden det gikk så bra. Det så ikke ut til at han valgte sporløsninger heller, noe han har hatt en lei tendens til innimellom.

Jeg hadde sendt med figurantene både godbiter og tilhørene "godbitbokser" og kong. Men Storm var ikke interessert i lekene. Jeg må nok jobbe enda mer med lekeferdighetene hans.

På vei tilbake til bilene forsøkte Storm fornøyd å slikke stien og veien ren for hagl.

Ingen kommentarer: