mandag 27. oktober 2008

Miljømandag

Vi møtte 5 stykker på Sandnes betong for å trene. Tror alle, både hunder og mennesker syntes det var en spennende plass, og kjekt og trene litt miljøtrening.

Før treningen møttes Ritva og jeg for å gå en liten tur med Storm og Bizzo.

Jeg fikk være første mann ut på treningen og utstyrte figurantene med det jeg fant av godbiter i bilen. (brødbiter, kyllingbiter mm.)

Vi vandret av gårde inn mellom sandhauger og maskiner. Storm fant raskt både Ronny og Ritva og fikk gode belønninger. Så var det Kai Erik da, som fortsatt manglet. Til slutt begynte Kristin å savne han såpass at hun avgrenset område for hvor han forsvant for meg ganske godt. Han fant vi ikke før vi sto 2 meter fra han. ( vi stod i medvind)

Nok en gang har jeg oppdaget at jeg må bli flinkere til å tenke gjennom hvordan jeg vil dekke området ift. vinden.

Ingen kommentarer: