torsdag 9. oktober 2008

Rundering i mørket :-)

På treningen i går fikk Storm prøve seg med rundering i mørket, og det gikk for så vidt bra. Jeg er litt usikker på om han gikk litt spor. Det var vanskelig å se han i mørket når ikke lyset hans virket. Fikk tips av Kristin T. at de solgte gode lys til 10 kroner på Clas Olson til det bruket.
Han fikk en liten påvirkning på første slaget, og gikk så ut uten påvirkning på alle frem til det 7. og siste slaget. Da fikk han påvirkning igjen. Det gjorde at han sprang beint over myra og rett til Kristin som var der.
Også denne gangen trente vi passeringer, det gikk greit. Storm hadde en tendens til å springe i en bue ut mot venstre når jeg sender han ut. Er litt usikker på om det er bra eller ikke. Jeg hadde tenkt å introdusere leking med figuranter og ikke bare godbiter, men fant ut at mørke var nok av nye inntrykk for et lite Riesenhode. Likevel var han faktisk litt interessert i å leke med godbitboksene selv om det ikke var noe oppi dem.
Han virket litt mer opptatt av om jeg var på vei ut til dem, og hvor jeg var hen enn vanlig. Håper det bare handlet om at det var mørkt.
Alt i alt var jeg meget fornøyd med treningen. Tror vi er inne i en god stim for tiden med god trening.
Etter treningen gikk vi en liten tur sammen med Ritva og Bizzo. En ting er sikkert; Storm er iallefall ikke mørkredd.

1 kommentar:

Tone sa...

Gratulere med blogg :-)
Kjekt med flere bloggere!!!