mandag 20. oktober 2008

Søk etter gjenstander i hagen

Jeg har etter tips fra en eller annen lagt ut gjenstander på stuegulvet som jeg har fått Storm til å plukke opp. Det har han etterhvert blitt veldig flink til. Så i dag tok jeg tre små gjenstander å la ut på plenen( mens han så på.) Skulle egentlig tro han var blind eller noe for han sprang ikke rett bort til dem for å plukke dem opp, men begynte å snuse seg frem til dem. Han fant alle tre :-D.

Kanskje vi også kommer til å klare feltsøk en gang.......

3 kommentarer:

Anonym sa...

Storm.. Tror du må komme å hente det som ligger i min lille hage , hvis ikke noen har hentet det før deg... Er bare ett hull der nå.. :o)

Gro Elin sa...

Hei Marthe ! Jeg har ett lager av griseører rundt om i nabolaget, så du kan få det som er i din hage av meg. Bon appetitt. Hilsen Storm

Anonym sa...

Tusen takk!! Setter stor pris på det :o)