fredag 17. oktober 2008

Snill gutt som er klar for litt snø snart

Det har blitt lite trening den siste uka, men turer har vi nå gått. Storm har plutselig funnet ut at han skal være lydig hele tiden og kommer gjerne og setter seg ved siden av meg og ser opp på meg uten å ha fått kommando på det. (Tror han har lært seg at smisking lønner seg)
Jeg får kose meg med det så lenge det varer....

På morgenturen i dag ble Storm vilt begeistret over rimen i gresset og utførte både krigsdans og forsøk på å slikke i seg mest mulig av den. ( Jeg tror at hadde han vært ett barn, så hadde han vært blant dem som tok frem ski og akebrett når det haglet eller var rim i gresset). Så vi gleder oss begge masse til snøen snart kommer i store mengder både her og til fjells ;-)

I morgen skal vi forhåpentligvis trene spor. Det blir kjekt..

1 kommentar:

Anonym sa...

Enda en DIO6-blogger! Dette må være smittsomt! :-) Blir artig å følge med deg og Storm fremover, selv om vi ikke møtes så ofte på trening!