lørdag 8. november 2008

Blodbad om natten


Våknet i halv seks tiden av en valp som "olstret" endel. Han hadde funnet ut at bandasjen ikke var så fin likevel, og hadde tatt den av. Så fant han ut at det sikkert hjalp på det vonde øret å riste godt på hodet. (så blodet havnet på gulv og vegger)
Jeg klarte å få han med meg opp på badet og skylt av han det meste blodet, men han sørget for å riste seg enda mer. Nå ser det ut som noen har drept noen på badet mitt av alt blodet. Jeg forsøkte å få bandasjert det på ny, noe som lyktes delvis. Men jeg klarte ikke få han til å slutte å klø på det, så det fortsatte bare å blø. Til slutt fant jeg ut at det beste var å få fatt i dyrlegen igjen.
Vi møttes på halveien og han dopet Storm ned på ny, samt jeg fikk med litt mer til senere i dag.
Nå har han fått ny bandasje og ligger rolig på gulvet. Jeg må vel sette igang med å rengjøre vegger , gulv osv. slik at ingen tror at jeg har begått ett mord på badet mitt.

5 kommentarer:

Tone sa...

Uff da, stakkars Storm. Ikke kjekt å være syk. God bedring :-)

*Psst....* skal ikke si det til noen, det med alt blodet på badet ditt...

Gro Elin sa...

hehe... Det er borte nå, men det tok nesten en time å få rent.

Anonym sa...

God bedring Storm. Utrolig hvor mye det går an å blø fra et lite øre. Har krave, hvis du trenger å låne.

Anonym sa...

Huff, stakkars (store) liten Storm. Ikke så enkelt når det sikkert svir og klør og alt.. Nå ser det ut som øret er limt fast med bandasje til hodet hans - og da skal det forhåpentligvis litt til at han klarer å ødelegge det igjen? ;-)

Gro Elin sa...

Storm hadde krave han også. Det tok nøyaktig 20 minutter å ta knekken på den.:-) Løpe på ting og for så rulle seg fjernet fort kraven.
Men han er mye bedre nå, nå ser det ut til å holde med bare plaster.