søndag 30. november 2008

Søndagstrening

John sendte ut en mail på fredag med spørsmål om noen ville bli med og trene i dag. Det ville jeg siden det har blitt lite trening denne uka, og blir lite trening neste uke.
Og det var det endel andre som ville også. Vi ble hele fem stykker. Storm og jeg hadde tatt oss en liten luftetur før de andre kom i runderingsløypa. Storm sprang da litt villmann der inne ( antar han sjekket ut om det var noen mennesker med godbiter der)

Vi var først ut og Storm begynt med lydpåvirkning på første slaget. Figurantene holdt han igjen og han ble ropt inn til midlinja og sendt over på neste slag. Slagene gikk godt, men han stoppet opp ett par ganger. Det var når det var noen som snakket på midtlinja når han var på vei ut. Et par skritt fra meg i riktig retning satte han igang igjen. Han hadde ett slag der han skulle drikke og bæsje før han forsvant videre men eller gikk det bra.

Passeringene må jeg nok jobbe mer med. For det var flere ganger han bare for i rakettfart fra ene figuranten til den andre. En av gangene passerte han meg på ca 15 meters avstand.

På siste slaget fikk han en hare, noe som var helt topp.

Også denne gangen ville han helst fortsatt å søke når vi stoppet økta.

Ingen kommentarer: