fredag 28. november 2008

Hva i all verden er julen for noe rart???

I dag er jeg blitt 1 år. Det betyr at nå kan jeg bestemme mer selv (tror jeg).

Mor er bare opptatt av noe hun kaller juleforberedelser. Jeg vet ikke helt hva det betyr.(Hjul er jo sånne runde, morsomme ting de har på syklene som jeg liker å springe etter) Men her om dagen kom hun hjem fra Grete med noe som luktet veldig godt og som hun gjemte i noen bokser i skapet. Skikkelig irriterende for der får jeg jo ikke tak i det. (julekaker kalte hun det)
Jeg synes det er ganske spennende med disse nye luktene, men det er litt irriterende også, for mor skal absolutt lage disse kakene og kjøpe noe hun kaller julepresanger når jeg helst ville vært på NRH- trening. Får håpe hun snart blir ferdig med den der julen.

Hilsen Storm

PS: I morgen skal jeg få være med på juleverksted hos "mormor". Lurer på hvor mange hjul vi skal reparere der....

Ingen kommentarer: