onsdag 19. november 2008

Rundering er gøy

I dag var vi på "sviland" og runderte. Det er lenge siden vi har rundert, så jeg tror at både Storm og jeg syntes det var litt gøy.
Ritva og Tone var figuranter og var utstyrt med penal med karbonader og medisterkaker.
Storm fikk en lyd fra Ritva som var første figurant og for ut som en rakett. Siden jeg ikke hadde noen med meg på midtlinja så skulle vi forsøke med at de holdt ham der ut og at jeg ropte. Som sagt så gjort. Jeg ropte på Storm og i det han kom sprang jeg ett par skritt i den retningen jeg ville han skulle løpe, samtidig som jeg så runder. Han for som en rakett over midtlinja og ut til Tone. Dette fortsatte hele treningen. Det var to ganger han stoppet opp på Ritvas side, men han gikk videre så fort jeg beveget meg litt ut i terrenget i den retningen. Det kunne se ut som han ville ha litt vann og at det var derfor han stoppet.
Det kunne virke som han fulgte lyset mitt utover i terrenget. Han sprang iallefall i den retningen jeg lyste.
Han fikk ett, ikke planlagt, tomslag på Tone. Tone sa att han sprang ett fint slag langt ut og rundt henne.
Tror han var oppe i rundt 10 slag. Da stoppet vi for det var tomt for godbiter hos figurantene. Storm var fortsatt i søkemodus og tok seg ett lite tomslag før jeg fikk tatt av han vesten og stoppet han.
Det så heller ikke ut til at han fikk sporløsninger på figurantene.

Godt fornøyd med økta :-D

2 kommentarer:

Tone sa...

Ja, det var skikkelig futt og fres over Storm den kvelden. Han hadde mange flotte passeringer :-)
Dere er flinke!

Gro Elin sa...

Takk :-)